משלוח חינם על כל האתר בקניה מעל 400 ש"ח - זמן אספקה 5-7 ימי עסקים, מינימום הזמנה החל מ-49.90₪

פאדג’ שוקולד ללא גלוטן

מצרכים למתכון:

רינג/ תבנית עגולה קוטר 22/24

150 גרם שוקולד מריר

150 גרם שוקולד חלב

300 גרם חמאה (לגירסה הפרווה-מחמאה או נטורינה)

6 ביצים מופרדות

9 גרם קקאו

18 גרם קורנפלור

120 גרם סוכר לבן- לחלמון

60 גרם סוכר לבן- לחלבון

קרמל מלוח-

כוס סוכר (200 גרם)

250 מ”ל שמנת מתוקה 38% (לפרווה- שמנת צמחית/ קרם קוקוס)

50 גרם חמאה קרה (לפרווה- מחמאה/נטורינה)

חצי כפית מלח

להגשה-

גלידה חלבית/ פרווה

אופן הכנה:

לפאדג’ שוקולד-

בקערה נשים יחד שוקולד מריר, שוקולד חלב וחמאה חתוכה לקוביות. שימו לב אפשר להחליף את כל כמות השוקולד למריר אבל לא ההפך, אי אפשר להשתמש רק בחלב. נחמם יחד את השוקולד והחמאהבמיקרו בפולסים של 30 שניות ונערבב בין לבין עד להמסה מוחלטת. שהתערובת נמסה לגמרי נוסיף פנימה את הקקאו והקורנפלור ונערבב היטב עד לאיחוד ללא גושים.

בקערה נפרדת נשים יחד את החלמונים (הצהוב) יחד עם כמות הסוכר המופיעה במתכון (שימו לב שכתוב כמות סוכר שמוסיפים לחלמון ולחלבון בנפרד). ונערבב היטב ובמהירות עם מטרפה עד שנקבל מרקם מעט תפוח ובהיר. נשפוך את תערובת השוקולד לקערת החלמונית ונערבב היטב עד לאיחוד מלא.

במיקסר נשים חלבונים ונתחיל בהקצפה. לאחר שמתחיל להיווצר קצף נוסיף את הסוכר בהדרגה כל פעם קצת. נמשיך להקציף עד לקצף רך יחסית ולא נוקשה.

שלב האיחוד- נשפוך את תערובת השוקולד שערבבנו עם החלמונים בזרם דק לקערת המיקסר ובמקביל נקפל את התערובת עם לקקן עד שהתערובת אחידה לגמרי.

נשפוך את הבלילה לרינג או תבנית, מומלת לשמן את הדפנות עם חמאה/ שמן.

נאפה בתנור שחומם מראש על טורבו 160 מעלות למשך 30 דקות. העוגה תצא מהתנור רוטטה, לא להיבהל זה מרקם פאדג’י. ניתן לעוגה להתקרר בחוץ ולאחר מכן נכניס למקרר. נגיש את העוגה שהיא יציבה לגמרי, אפשר לחמם מעט לפני הגשה.

לקרמל-

במחבת נפזר שכבה דקה של סוכר. שהסוכר מתחיל להינמס נוסיף עוד שכבה. ככה נעשה 3 פעמים עד שכל הסוכר נמס. לאחר מכן נוסיף לתוך המחבת את קובית החמאה ונערבב היטב עד למסה אחידה.

נעביר את השמנת שלנו לכלי ונחמם אותה (אפשר על הגז ואפשר במיקרו. נוסיף את השמנת לקרמל שלנו בכמה פעימות. כל פעם נוסיף מעט ונערבב היטב לאיחוד על מנת שלא יווצרו גושים. במידה ונוצרו לכם גושים תנמיכו את האש ותערבבו היטב עד שיימסו.

כמובן שאפשר להגיד את העוגה ללא קרמל.

 

נגן וידאו
מוצרים מהמתכון

הזן/י את שם המשתמש והסיסמה שלך כדי להתחבר

מלא/י את השדות כדי להירשם לאתר