משלוח חינם על כל האתר בקניה מעל 400 ש"ח - זמן אספקה 5-7 ימי עסקים, מינימום הזמנה החל מ-49.90₪

מאפה שוקולד חלווה

מצרכים למתכון:

**20 יחידות**

500 גרם קמח

10 גרם שמרים יבשים/ 25 גרם שמרים טריים

100 גרם סוכר

2 ביצים

100 גרם חמאה מומסת

150 מ”ל חלב

קורט מלח

ביצה למריחה

ממרח שוקולד של spread it

ממרח חלווה של spread it

לקישוט: שערות חלווה

סירופ סוכר

כוס סוכר +כוס מים- מביאים יחד לסף רתיחה

אופן הכנה:

בקערת המיקסר נשים יחד את כל המצרכים חוץ מהמלח: קמח, שמרים, ביצים, סוכר, חמאה מומסת וחלב. נלוש יחד כשש דקות. לאחר מכן נוסיף את המלח ונמשיך ללישה של 4/5 דקות נוספות.

נעביר את הבצק לקערה משומנת וניתן לו לתפוח עד להכפלת הנפח (זמן ההתפחה משתנה לפי מזג האוויר בחודשי הקיץ זה בין שעתיים לשלוש).

לאחר ההתפחה נחלק את הבצק לשני חלקים ונרדד כל אחד למלבן. נמרח במרכז ממרח שוקולד וחלווה. שימו לפי הטעם- יותר שוקולד/ יותר חלווה. אני שמתי 3 כפות שוקולד וכף חלווה. נמרח את הממרח על כל הבצק ולאחר מכן נקפל את הבצק לשני חלקים. נרדד עוד קצת כדי לדקק את הבצק אבל הרידוד בשלב זה צריך להיות מאוד עדין כדי שלא כל המילוי יברח החוצה. לרדד חלק ולאט לאט לדקק יותר. נחתוך את הצק המקופל לפסים כמו רצועות כאשר כל רצועה אני מלפפת ומסובבת (ראו בסרטון למטה). נניח את המאפים שלנו על נייר אפייה וניתן להם לנוח על השיש למשך 30 דקות. לאחר מכן נמרח ביצה ונכניס לתנור שחומם מראש על 170 מעלות טורבו למשל 20-25 דקות.

איך שהמאפים יוצאים מהתנור נמרח עליהם מלא סירופ סוכר כי שהבצק ישאר עסיסי. שימו לב שחשוב לשים סירופ סוכר קר על מאפה חם. לאחר שהמפה מתקרר נניח עליו שיערות חלווה במרכז וזה מוכן

נגן וידאו
מוצרים מהמתכון

הזן/י את שם המשתמש והסיסמה שלך כדי להתחבר

מלא/י את השדות כדי להירשם לאתר